Педагогічна рада
«Інформаційно-технологічна компетентність сучасного вчителя в умовах розвитку інформаційного освітнього простору»
Мета педагогічної ради: розглянути основні напрями застосування інформаційно - комунікаційних технологій в навчально - виховному процесі, їх вплив на розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів; пропагувати нові ефективні форми і методи навчання; накреслити шляхи модернізації навчально –виховного процесу
Форма проведення – круглий стіл.
План проведення
- Діагностування педагогічного колективу на рівень сформованості інформаційно-технологічної компетентності вчителя.
- Доповідь «Інформаційно-технологічна компетентність сучасного вчителя в умовах розвитку інформаційного освітнього простору».
(Заступник директора з НВР Цикалова С.Ю.)
Обговорення представленої теми за напрямками:
-
- Нові інформаційні технології.
- Цифрові освітні ресурси та їх використання в навчально-виховному процесі.
- Плюси та мінуси використання ІКТ у роботі вчителя.
- Робота в групах
- Завдання групі «Оптимісти»: Вияснити, які труднощі виникають в учителя щодо використання ІКТ на уроці? Як можна подолати ці труднощі?
- Завдання групі «Новатори»: Зробити порівняльну характеристику традиційного навчання та навчання з використанням ІКТ.
- Завдання групі «Творчість»: Вияснити, як використання ІКТ у навчально – виховному процесі впливає на розвиток творчих здібностей та життєвої компетентності учнів.
Підводячи підсумок, хочеться зробити такі висновки:
1.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти стало загальною необхідністю.
2.Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень, який забезпечить розвиток творчих здібностей та життєвої компетентності учнів.
3.Нові інформаційні технології позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи та організаційні форми навчання, засоби навчання, що дозволяє вирішувати складні і актуальні завдання педагогіки і є ефективним інструментом розвитку творчих здібностей та життєвої компетентності школярів.
4.Для ефективної модернізації освіти вчитель повинен володіти навиками роботи з різними програмними продуктами, щоб підготувати якісний комп'ютерний супровід уроку.
Ми можемо довго дискутувати з приводу ефективності використання інформаційно – комунікативних технологій на уроці та як вони впливають на розвиток творчих здібностей та життєвої компетентності учнів, але не використовувати їх не маємо права, бо вони стрімко ввійшли в усі сфери нашого життя. Я думаю, що після сьогоднішньої педагогічної ради у вас, шановні колеги, з’явиться велике бажання підвищувати свою методичну майстерність щодо використання ІКТ у навчально – виховному процесі і ви будете широко використовувати інформаційно – комунікаційні технології на своїх уроках як засіб розвитку творчих здібностей та життєвої компетентності учнів.