Субота
23.11.2024
14:19
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Листопад 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
252627282930
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 59
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 4
Гостей: 4
Користувачів: 0
Степанівська Перша ЗОШ І-ІІІ ступенів

Педагогічна рада

«Інформаційно-технологічна компетентність сучасного вчителя в умовах розвитку інформаційного освітнього простору»

 

Мета педагогічної ради: розглянути основні напрями застосування інформаційно - комунікаційних технологій в навчально - виховному процесі, їх вплив на розвиток творчого потенціалу та життєвої компетентності учнів;  пропагувати нові ефективні форми і методи навчання; накреслити шляхи модернізації навчально –виховного процесу 

 

Форма проведення – круглий стіл.

 

План проведення

  1. Діагностування педагогічного колективу на рівень сформованості інформаційно-технологічної компетентності вчителя.

 

  1.  Доповідь «Інформаційно-технологічна компетентність сучасного вчителя в умовах розвитку інформаційного освітнього простору».

(Заступник директора з НВР Цикалова С.Ю.)

Обговорення представленої теми за напрямками:

    1. Нові інформаційні технології.
    2. Цифрові освітні ресурси та їх використання в навчально-виховному процесі.
    3. Плюси та мінуси використання ІКТ у роботі вчителя.

 

  1. Робота в групах
    1.  Завдання  групі «Оптимісти»: Вияснити, які труднощі виникають в учителя щодо використання ІКТ на уроці? Як можна подолати ці труднощі?
    2. Завдання групі «Новатори»: Зробити порівняльну характеристику традиційного навчання та навчання з використанням ІКТ.
    3.  Завдання групі «Творчість»: Вияснити, як використання ІКТ у навчально – виховному процесі впливає на розвиток творчих здібностей та життєвої компетентності учнів.

 

Підводячи підсумок, хочеться зробити такі  висновки:

1.Застосування інформаційно-комунікаційних технологій в галузі освіти стало загальною необхідністю.

2.Впровадження інформаційно-комунікаційних технологій у навчально-виховний процес школи забезпечить поступовий перехід освіти на новий, якісний рівень, який забезпечить розвиток творчих здібностей та життєвої компетентності учнів.

3.Нові інформаційні технології позитивно впливають на всі компоненти системи навчання: мету, зміст, методи та організаційні форми навчання, засоби навчання, що дозволяє вирішувати складні і актуальні завдання педагогіки і є ефективним інструментом розвитку творчих здібностей та життєвої компетентності школярів.

         4.Для ефективної модернізації освіти  вчитель повинен володіти навиками роботи з різними програмними продуктами, щоб підготувати якісний комп'ютерний супровід уроку.

         Ми можемо довго дискутувати з приводу ефективності використання інформаційно – комунікативних технологій на уроці та як вони впливають на розвиток творчих здібностей та життєвої компетентності учнів, але не використовувати їх не маємо права, бо вони стрімко ввійшли в усі сфери нашого життя. Я думаю, що після сьогоднішньої педагогічної ради у вас, шановні колеги, з’явиться велике бажання   підвищувати свою методичну майстерність  щодо використання ІКТ у навчально – виховному процесі і ви будете широко використовувати інформаційно – комунікаційні  технології на своїх уроках як засіб розвитку творчих здібностей та життєвої компетентності учнів.