П`ятниця
29.03.2024
04:23
Вхід на сайт
Пошук
Календар
«  Березень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
    123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031
Архів записів
Наше опитування
Оцініть мій сайт
Всього відповідей: 59
Міні-чат
200
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Степанівська Перша ЗОШ І-ІІІ ступенів

 

 

План роботи

над науково-методичною темою

 

«Формування компетентностей, необхідних для успішної самореалізації учня в суспільстві в контексті положень «Нової української школи»

 

на 2020-2025 р.р.

 

 


 

 

ДІАГНОСТИЧНИЙ ЕТАП

2020 - 2021 н. р.

 

Зміст діяльності: аналіз результатів педагогічного процесу для виявлення загальних та окремих аспектів методичної роботи; діагностика, теоретичне обґрунтування методичної теми.

 

Основні завдання: психологічне, організаційне, науково-методичне й матеріально-технічне забезпечення умов переходу до реалізації нової методичної теми.

 

Мета: вироблення єдиних уявлень про перспективи роботи над методичною темою школи як формою освіти й самоосвіти членів педагогічного колективу.

 

Прогнозовані результати:

  • вивчення теоретичних основ проблеми;
  • створення умов для роботи педколективу над даною проблемною темою.

 

ЕТАП ТЕОРЕТИЧНОГО ОБГРУНТУВАННЯ ПРОБЛЕМИ

2021-2022 н. р.

 

Зміст діяльності: наукове обґрунтування методичної школи, визначення основних педагогічних стратегій її реалізації.

 

Основні завдання: мотивація, стимулювання, науково – методична підготовка та прогнозування процесу реалізації науково-методичної теми школи.

 

 Мета:  сприяння переорієнтації педагогічної свідомості в поглядах на ключові питання теми, що реалізують.

 

Прогнозовані результати:

  • усвідомлення педагогічними працівниками пріоритетів сучасної освіти, формування в них інформаційної культури 
  • використання на уроках інноваційних педагогічних технологій з метою формування компетентностей учнів.
  • наявність у педагогічній діяльності кожного вчителя диференційованих завдань для формування компетентностей школярів;
  • підвищення рівня навчальних досягнень учнів.

 

ЕТАП ПРАКТИЧНОГО ДОСЛІДЖЕННЯ

2022-2023 н.р.

Зміст діяльності:  розроблення й апробація системи діяльності навчального закладу та вчителя в процесі реалізації методичної теми.

Створення власного досвіду педколективу:

- самоаналіз і аналіз результатів роботи над науково-методичною проблемною темою;

- діагностування;

- взаємооцінка;

- індивідуальна методична допомога, методичні консультації;

- аналіз і систематизація матеріалів методичних об’єднань і творчих груп;

- відкриті уроки, поповнення банку інноваційних технологій.

Прогнозований результат: вироблення методичних рекомендацій з формування ключових компетентностей учнів.

 

ЕТАП ФУНКЦІОНУВАННЯ

2023-2024 н.р.

 

Зміст діяльності:  практичне вправадження проблеми.

 

Основні завдання: спрямування організації досвіду з реалізації проблеми в  роботі педагогічного колективу, корекція діяльності вчителів, які мають труднощі в роботі над новою темою, створення системи діагностики творчого потенціалу учнів та банку інформації про індивідуальні здібностей учнів школи на основі моніторингових досліджень.

 

Мета: визначення ступеня готовності вчителів до роботи над методичною темою; вивчення досвіду роботи вчителів і виявлення труднощів з подальшою їх корекцією.

 

Прогнозовані результати:

  • вироблення рекомендацій щодо використання прийомів зміцнення в дітей переконання про цінність освіти;
  • розробка рекомендацій, спрямованих на самоосвіту, створення можливостей для особистісного та професійного зростання педагогічних працівників у процесі роботи над темою;
  • подолання в роботі вчителів утруднень, що виникають у процесі реалізації  методичної теми школи.

РЕФЛЕКСИВНО-ЯКІСНИЙ ЕТАП

2024-2025 н.р.

 

Зміст діяльності: аналіз результатів та узагальнення досвіду роботи колективу над методичною темою школи. Підготовка матеріалів для публікації. Оцінка рівня самореалізації педагогів.

 

Основні завдання: оброблення даних моніторингових досліджень, отриманих у результаті роботи над методичною темою школи на заключному її етапі. Узагальнення найбільш вдалого досвіду роботи вчителів, стимулювання вчителів, які одержали високі результати в ході реалізації проблеми, висвітлення результатів досвіду в засобах масової інформації.

 

Мета:  аналіз рівня занурення в проблему; моніторинг рівня її реалізації.

 

Прогнозовані результати: 

  • вироблення рекомендацій, визначення напрямів роботи й перспектив подальшої діяльності;
  • створення умов для формування та поширення кращого педагогічного досвіду вчителів школи, розвитку іміджологічної культури, зростання мотивації до постійного самовдосконалення та самореалізації.